Begär inloggningsuppgifter

Om du inte har kompletta inloggningsuppgifter (kundnummer och lösenord) kan du begära att få dessa skickade till dig via e-post. Dom kommer att skickas till den e-postadress som finns i vårt register för ditt konto. Det är den e-postadress samt ditt domännamn du anger nedan.
Följ sedan instruktionerna du får i mejlet för att skapa ditt lösenord.

Formulär för begäran



Markerade fält (*) är obligatoriska och måste fyllas i. Om du saknar en e-postadress i vårt register eller om den slutat fungera måste du först fylla i och skicka in vår Blankett för ändring av kontaktuppgifter innan du kan begära ut inloggningsuppgifterna.

Om du som innehavare är en fysisk person behöver du bifoga en kopia av din ID-handling till blanketten. För det fall du inte vill bifoga en kopia måste du kontakta .SE Direkts kundtjänst. Du kommer då få en speciell blankett hemskickad till din folkbokföringsadress.

Observera att allt fler e-postleverantörer använder grålistning (grey listing) för att motverka spam. Det innebär att e-post från okända och mindre frekventa avsändare blir fördröjda 15-30 minuter, ibland ännu längre. Om du inte omedelbart får ett meddelande från .SE med inloggningsuppgifter, vänta minst 30 minuter och gör ett nytt försök. Om det fortfarande inte lyckas kan du ta kontakt med .SE Direkts kundtjänst; info@sedirekt.se.